Tikketik

Ik vond nog een gedichtje dat ik scheef toen ik nog maar pas een beetje kon schrijven. Ik weet niet meer hoe oud ik toen was. Maar ik vind het toch leuk om het hier ook op te schrijven.


tikketik
het tikt op
de ruiten

tikketik
het drupt op
de grond

tikketik
tikt het
tik tik tik
het tikt op het gras
tik tik

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Oma Dinie
    Okt 31, 2015 @ 17:20:35

    Knap, ik denk dat je tussen de 6 en de 7 jaar in zat hahah maar wat een leuk vrolijk versje echt wel heel gezellig xxxxxx

    Beantwoorden

  2. Opa Jan
    Nov 03, 2015 @ 16:45:04

    Heel leuk gedichtje hoor.Het lijkt wel of de regendruppels tikkertje aan het doen
    waren.
    Opa Jan

    Beantwoorden

  3. Maja
    Nov 04, 2015 @ 17:36:56

    Leuk gedichtje Terri, heb je dat bedacht toen je in bed lag en de regen tegen de ruiten hoorde spatten?
    Leuk ook dat je het nog weet te herinneren!
    Oma Maja

    Beantwoorden

Geef een reactie

