Marktkoopman

Mijn baan als marktkoopman is soms best leuk om te doen, maar niet in de winter als het zo koud is. Maar ja, ik moest wel, want het was mijn baan.
Mijn stem was schor van het roepen. Er waren niet zoveel mensen, want het was koud.
Als ik thuis kwam was het gelijk weer fijn, want de kachel stond aan, er was eten, alles was helemaal top: het kon niet beter! Of toch wel? Ja! Ik had een baan als marktkoopman, maar dan binnen! En in de zomer weer buiten; ik was blij! Super blij!


Dit verhaaltje schreef ik op school voor Taal.

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Oma Dinie
    Okt 24, 2015 @ 12:50:18

    Leuk verhaaltje Terri .Weet je, ik las vroeger, toen ik ongeveer tien jaar was, een boek over een gezin waar de vader marktkoopman van was, ik moest daar gelijk aan denken. Leuk dat jij er voor zorgde dat ik weer aan zo’n leuke herinnering dacht. Lieve meid, dank je wel dikke kus van oma Dinie

    Beantwoorden

Geef een reactie

